MENU

Bazen Verbazen

Ben jij een doener, denker, dromer of beslisser? In het kader van het Bazen Verbazen project werden leerlingen door middel van het door ons ontwikkelde Dilemmaspel getest op hun kwaliteiten. Aan de hand van de uitslag maakten de leerlingen hun eigen visitekaartjes.

Het Bazen Verbazen project is erop gericht kwetsbare jongeren met een afstand tot de arbeidsmarkt uit te dagen om hun persoonlijke verhaal op een creatieve manier te vertellen aan potentiƫle werkgevers. Bazen Verbazen is een samenwerking tussen Fonds 21, Instituut Gak, Diversion, CNV Jongeren en Maas theater en dans.

Met het dilemmaspel ginden de docenten van Maas Theater & Dans langs de deelnemende scholen. Leerlingen konden via een eenvoudig stem device stemmen op vragen en stellingen. De vragen en stellingen werden via de applicatie op het digibord getoond. Wanneer de docent de stemronde opende hadden de leerlingen een aantal seconde de tijd om hun keuze te maken. Aan de hand van de gegeven antwoorden werden de leerlingen in gedeeld in de profielen, doener, denker, dromer en beslisser.

Via het WordPress CMS systeem konden de docenten zelf de vragen, antwoorden en diverse media zoals video, audio en afbeeldingen invoeren.

samenwerken?

Een interactief project starten?
Wij helpen je graag verder!

Contact