MENU

Malibu

In Nederland denken we best een feestje te kunnen vieren, maar je kan nog altijd iets leren. Van de spirit op de Caribbean bijvoorbeeld, want daar lijkt ‘t feesten wel uitgevonden!

De vraag

In opdracht van studio Louter heeft RebelRebel meegewerkt aan een campagne voor Malibu. Door middel van de webcam konden de bezoekers een foto maken van zichzelf die vervolgens werd geplaatst in een videoclip.  Door middel van de campagne werd een mindshift beoogt bij de doelgroep met als doel Malibu op een hernieuwde manier tussen de oren te krijgen en het genereren van traffic via horeca- of retailkanaal.

De oplossing

Inspelend op de laatste trends, richtte de zomeractie zich volledig op het thuisfeesten met Malibu. In Nederland denken we best een feestje te kunnen vieren, maar je kan nog altijd iets leren. Van de spirit op de Caribbean bijvoorbeeld, want daar lijkt ‘t feesten wel uitgevonden. Vandaar dat Malibu Mr Yoyo, een kenner op dit gebied, heeft ingevlogen om ons de fijne kneepjes van ‘t feesten bij te brengen. Samen met zijn gehele entourage valt hij spontaan op feestjes binnen om de feestvreugde te verhogen. Geef je feestje op en win een party visit van Mr Yoyo en zijn partycrew.

Het resultaat

In een campagneperiode van 2 maanden genereerde Mr. Yoyo meer dan 65.000 unieke website-bezoekers en ruim 500 thuisfeest-inschrijvingen

samenwerken?

Een interactief project starten?
Wij helpen je graag verder!

Contact